شماره تلفن ارتباط با‌ما : ۰۹۱۲۸۸۸۰۰۲۳ توجه : سفارشات ثبت شده ۱۶ فروردین به بعد ارسال خواهد شد

راهنمای خرید محصول

روش ثبت سفارش
دریافت کد رهگیری پست
مقایسه چند محصول
لیست دلخواه
روشهای ارسال

روش ثبت سفارش
ابتدا محصول مورد نظر خود را از طریق جستجو در سایت، مراجعه به گروه‌ بندی‌ها و یا کلیک بر روی تصویر بذرها و گیاهان در صفحه اول سایت یافته و به صفحه اطلاعات آن بروید.
در کادر مربوطه تعداد مورد نظر را مشخص کرده و دکمه افزودن به سبد را کلیک کنید. در حالت پیش فرض تعداد 1 است و نیازی به تغییر ندارد.
سبد خرید شما نمایش داده شده و محصولاتی که در سبد قرار داده‌اید نمایش داده می‌شود. اگر می خواهید محصول دیگری خریداری کنید، می توانید از طریق جستجو و یا گروه بندی ها به صفحه محصولات دیگر رفته و با کلیک بر روی دکمه افزودن به سبد آن موارد را هم به سبد خرید خود اضافه نمایید.
اگر می‌خواهید محصولی را از سبد خرید خود حذف کنید، روی آیکون سطل زباله کلیک کنید. تعداد محصولات موجود در سبد را هم می‌توانید تغییر داده و روی دکمه به روز رسانی سبد خرید کلیک کنید تا تعداد اصلاح شود.
اگر کد تخفیف در اختیار دارید می‌توانید در صفحه سبد خرید آنرا در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه اعمال کوپن را فشار دهید تا تخفیف برایتان اعمال شود.
سیستم مکانیزه فروش سیدز دات آی آر در این بخش دیگر بذرها و محصولاتی که ممکن است برایتان مناسب باشد را بر حسب موارد انتخاب شده شما نمایش می‌دهد و می‌توانید آنها را نیز به سادگی به سبد خود اضافه نمایید.
در صورتیکه می‌خواهید برآوردی از هزینه ارسال سفارش خود داشته باشید نیز می‌توانید با انتخاب کشور و استان و درج کدپستی مقصد، روش‌های ارسال و هزینه ارسال را مشاهده کنید.
وقتی سفارش‌تان نهایی شد، روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید تا مراحل ثبت سفارش آغاز شود.
اولین گام برای ثبت سفارش، ورود به سیستم و یا ثبت نام است. اگر پیش از این در سایت عضو بوده‌اید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را کلیک کنید. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید خرید انجام دهید، روی دکمه نام نویسی کلیک کنید.
نام نویسی ساده است. نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل برای ثبت نام کافی است. هنگام ثبت آدرس ایمیل دقت کنید که آدرس ایمیل دقت داشته باشید که آدرس ایمیل شامل www نیست.
آدرس، نام شهر، استان، کد پستی، کشور، تلفن و رمز عبور مورد نظر خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید. دقت فرمایید که کد پستی 10 رقمی برای ارسال بسته‌های پستی در کشور ایران الزامی است. پس از تکمیل اطلاعات، ادامه را کلیک کنید.
در مرحله بعد، روش ارسال را انتخاب می‌کنید.
مرحله بعد انتخاب روش پرداخت است. در صورتیکه می‌خواهید به صورت آنلاین هزینه سفارش را پرداخت کنید، می‌توانید  پایانه‌ پرداخت بانک ملت را انتخاب نمایید. پایانه‌های پرداخت همانند دستگاه‌های خودپرداز با کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب قابل استفاده هستند. اگر می‌خواهید هزینه را از طریق کارت به کارت در دستگاه‌های خودپرداز یا واریز از طریق شعب پرداخت نمایید، گزینه انتقال بانکی را انتخاب کنید.
در این بخش اطلاعات سفارش نمایش داده شده و در صورت کلیک بر روی دکمه سفارش دادن، به صفحه پایانه بانکی منتقل می‌شوید تا عملیات پرداخت را انجام دهید. اگر روش پرداخت بانکی را انتخاب کرده باشید در این مرحله سفارش کامل شده و لازم است پس از واریز، اطلاعات خواسته شده را به ایمیل مربوطه ارسال نمایید. کلیه اطلاعات لازم برای پرداخت وجه به همراه اطلاعات سفارش به صورت خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. ضمناً لینک شرایط و ضوابط هم در این بخش وجود دارد و با ثبت سفارش، موافقت خود را با آنها اعلام نموده‌اید.
در صفحه پایانه پرداخت به این اطلاعات نیاز دارید: شماره کارت، رمز دوم که باید از خودپرداز بانک خود بگیرید، عدد CVV2 که یک عدد 3 یا 4 رقمی بوده و رو یا پشت کارت درج شده است و تاریخ انقضا. در کادر حروف تصاویر هم باید حروفی که در تصویر می‌بینید را در کادر وارد نمایید. نام فروشگاه در خط اول و مبلغ خرید به ریال در ردیف عدی نمایش داده می‌شود. لطفاً کنترل نمایید که این نام و اعداد صحیح باشد.
پس از تأیید پرداخت، سفارش ثبت شده و شماره آن نمایش داده می‌شود. در صورت نیاز به پیگیری سفارش حتماً شماره سفارش خود را همراه داشته باشید

 دریافت کد رهگیری پست

وارد بخش کاربری شده، روی دکمه سفارشات من کلیک کنید. همچنین می توانید از منوی بالای صفحه روی سفارش‌های من کلیک کنید.

فهرست سفارشات شما نمایش داده می شود.

در جلوی سفارش مورد نظر، روی دکمه مشاهده‌ی سفارش کلیک کنید. اطلاعات سفارش نمایش داده می‌شود.

بر روی دکمه بارنامه‌ها در بالای صفحه کلیک کنید تا اطلاعات بسته یا بسته‌های ارسالی مربوط به سفارش نمایش داده شود.

در پایین صفحه، شماره پیگیری پست برایتان درج شده است. می‌توانید این شماره را در سایت اداره پست وارد کنید تا آخرین وضعیت و محل بسته نمایش داده شود.

                                                                                 پیگیری بسته های پستی

تیپاکس   تیپاکس :   

تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.
سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.
مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.
پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.
سرویس‌دهی تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 48 تا 72 ساعت انجام می‌شود.

در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند (شهرهای راه دور (دو مسیره) با رنگ آبی مشخص شده‌اند):
آبادان - آستارا - آمل - ابهر و خرمدره - اسلام آباد - اراک - اردبیل - ارومیه - اصفهان - انزلی - اهواز - ایلام - بابل - بابلسر - بجنورد - بروجرد - بناب - بندر عباس - بوشهر - بوکان - بهشهر - بیرجند - تاکستان - تالش - تبریز - تربت حیدریه - تنکابن - جهرم - چالوس - خرم آباد - خرمشهر - دامغان - دزفول - دورود - رامسر - رشت - رفسنجان - رودسر - رودبار - زاهدان - زرند- زنجان - ساری - ساوه -  سبزوار - سمنان - سنندج - سیرجان - شاهرود - شاهین شهر - شوشتر - شهرضا - شهرکرد - شهر صنعتی البرز - شیراز - شیروان - صومعه سرا - علی آباد - فسا - فومن - قائمشهر - قروه - قزوین - قم - کازرون - کاشان - کرج - کرمان - کرمانشاه - گرگان - گنبد - لاهیجان - لار - لنگرود - مراغه - مرودشت - مشهد - ملایر - مهاباد - میاندوآب - میبد - نجف آباد - نکا - نهاوند - نیشابور - همدان  - یاسوج - یزد



شماره تلفن ارتباط با‌ما : ۰۹۱۲۸۸۸۰۰۲۳ توجه : سفارشات ثبت شده ۱۶ فروردین به بعد ارسال خواهد شد